2016 NR. 3 HEADER

donderdag 18 augustus 2011

Speldenkussen

Als je in Frankrijk met vakantie bent, dan eet je wel eens een frans kaasje. De meeste mensen gooien daarna de verpakking weg, maar niet iedereen.......Hoewel ik mijn vriendin Wilma al jaren ken blijft ze me regelmatig verbazen met haar creativiteit. Kijk maar eens wat voor leuks ze gemaakt heeft van een leeg camembert doosje.

My friend Wilma made this pincushion from an empty box "Camembert", which is a wellknow French cheese. Although I know her for many years she keeps surprising me with her creativity. Take a look.








Een leeg doosje camembert




Wat bandjes, kantjes en een borduurwerkje


3 opmerkingen:

  1. Ik kijk tegenwoordig ook heel anders naar doosjes en ander verpakkingsmateriaal. Soms om er iets van te maken, andere keer om gewoon die kleine dingen in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de uitleg. Ga zeker het volgende doosje bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen