2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 2 augustus 2011

Wilma's werk

Mijn vriendin Wilma, met wie wij op vakantie zijn (en met haar man John natuurlijk) zit ondertussen ook niet stil en morgen laat ik zien wat zij gemaakt heeft tot nu toe. Ze zit nu overigens ook te borduren. Onze mede kampeerders vinden het geloof ik maar vreemd. Wat zijn die twee vrouwen nu toch allemaal aan het doen?
En wat ligt er allemaal op die tafel? Ze zitten toch niet te naaien?? We laten ze maar raden. Hopelijk lukt het morgen met de internet verbinding want vandaag viel die ook twee keer weg. Ik ren dus heen en weer van de caravan naar de receptie waar het WiFi punt zit en zo blijft een mens bezig.

My friend Wilma, who is - together with her husband- travelling with us is also busy crafting. Tomorrow I will show you  some pictures of her work. The other guests are wondering what we do all day. And what is that on their table? Are they really sewing? We lett them  guess.


Wat ligt er allemaal op die tafel?/What is that on their table?




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal, veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Marijke , en natuurlijk ook Wilma en de mannen, kan me voorstellen dat jullie tafeltje veel bekijks heeft, ziet er schattig en gezellig uit.Wat een mooie werkjes hebben jullie gemaakt zeg, en dat op de hand ( denk ik).Die aankopen zijn superleuk....Geniet lekker verder van jullie vakantie...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohh wat een leuke bandjes en kantjes. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een hobby winkel LOL, bezige bijen zijn jullie beiden, geven jullie ook cursusjes op de camping want dan kom ik even aan:))

    BeantwoordenVerwijderen