2016 NR. 3 HEADER

maandag 31 oktober 2011

Christmas

Wat ben ik wat borduren betreft toch in de kerstsfeer. Alvast een glimpje van het project(je) waar ik vanavond de laatste hand aan ga leggen en jullie - als alles meezit - morgen in volle glorie kan laten zien. Ik heb er helemaal zin in en heb al weer een nieuw borduurtje op het oog van dezelfde ontwerpster.
Nieuwsgierig? Nog even wachten!

I am in the Christmas mood as far as embroidery is concerned. I show you a little glimp of the project I hope to finish this evening. I think it is going to be beautiful and I already have a new project in mind from the same designer. Curious? You have to wait a little longer!





8 opmerkingen:

  1. Ooooooh..... móói!!!!! Is dat nou zo'n noors motief? Dat zou nou ook schitterend staan in mijn kamer in de kleuren die je gebruikt.
    Maar wat ga jij hard zeg! Het ene project na het andere komt hier voorbij... knap hoor!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe het hele project eruit ziet. Dit ziet er al goed uit.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er al super leuk uit, ben benieuwd!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werd door iemand attent gemaakt op jouw blog. Wat een leuke dingen maak je! Ik ben meteen volger geworden...

    groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er zó al leuk uit, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aDt ziet er heel mooi uit. Ben benieuwd.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen